דף הבית » אודות
נעים להכיר!
אני אביגיל לינסקי, קלינאית תקשורת בעלת תואר B.A, נשואה לדניאל ואמא גאה להראל ואייל.
כבר שנים רבות אני עוסקת בעולם המרתק של הטיפול בלקויות תקשורת, שפה ודיבור, עם התמחות ייחודית בטיפול בילדים מגיל שנתיים ומעלה.
אני מוסמכת בגישת הטיפול PROMPT, גישה מתקדמת וממוקדת המשלבת עבודה מוטורית לשיפור מיומנויות הדיבור. השיטה מאפשרת לי לסייע בצורה יעילה לילדים להתמודד עם אתגרי תקשורת מורכבים, תוך התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל מטופל.
כחלק מתפקידי המקצועי, אני מדריכה סטודנטיות לתואר בהפרעות בתקשורת, ומלווה אותן בשלבי ההכשרה הקלינית שלהן. אני רואה בכך שליחות משמעותית, המסייעת להכשרת דור העתיד של קלינאי התקשורת.
בקליניקה שלי אני שואפת להעניק חוויה טיפולית ייחודית – מרחב חם, מכיל ומקבל שבו הילדים והוריהם מרגישים ביטחון, מוערכים ונמצאים במקום בו הם יכולים לגדול ולהתפתח. אני מאמינה שיחד, בעבודה משותפת ובאווירה חיובית, ניתן להתגבר על כל אתגר ולהשיג הישגים מרשימים.
המשימה שלי: לסייע לכל ילד וילדה למצוא את קולם, לפתח כישורים חדשים, ולחוות הצלחה בדרך מותאמת אישית ובשיתוף מלא של המשפחה.
אני רואה כל מטופל כמכלול, ולכן אני שמה דגש על התקדמות הטיפול ויעילותו. אם מתעורר צורך בהפסקת טיפול או בהערכה של בשלות המטופל, אשתף את ההורים בהחלטות ונעבוד יחד על תוכנית להמשך.
כל כך שמחה שפניתי לאביגיל הבן שלי מתקדם בצורה מופלאה וממש נהנה מהטיפול
אמא של גיא
אביגיל כל כך מקסימה בני ממש השתפר ומחכה למפגשים השבועים
אמא של טל
אין לי מילים שיספיקו אביגיל עזרה לבתי ואני ממליץ לכל הורה בחום ואהבה
אבא של גאיה
כאשר השפה אינה מתפתחת ומתקדמת, מתעורר רושם שיש פערים בין שפת הילד לשפת בני גילו. אם דיבורו של הילד משובש באופן שמקשה על הסביבה להבין אותו, או כאשר הוא מתמודד עם תסכול על חוסר יכולתו להביע את עצמו, יש מקום לחשש. שיבושי ההגייה, כמו הגיית צלילים בצורה שאינה תואמת את הנורמות לגילו, הם סימן נוסף. למשל, עד גיל 3 ילדים לרוב רוכשים את הצלילים: ב, פ, מ, נ, ד, ת; עד גיל 4 הם מוסיפים את: ר, ל, ק, ג, ו, ח; ובגיל 6 הם אמורים לרכוש את הצלילים השורקים: ש, ס, ז, צ.
בנוסף, יש לשים לב לבעיות בקצב הדיבור, כגון גמגום, דיבור מהיר או איטי, וכן להפרעות קול כמו צרידות הנובעת מיבלות או פוליפים על מיתרי הקול. הפרעות תקשורת עשויות להתבטא בקושי ביצירת קשר עין, דיבור מונוטוני או ניתוק מהסביבה. יש גם מקום לחשש לאיחור התפתחותי כללי, ולא רק בתחום השפה, ובפרט כאשר יש קושי לארגן מסרים מילוליים, לשתף בחוויות או לשחזר סיפור ותוכן נלמד.
קלינאית תקשורת פרטית לילדים היא בעלת תואר בתחום ועוברת הכשרה מעמיקה הכוללת ידע תיאורטי והתנסות מעשית. במסגרת עבודתה, היא מאבחנת את הקשיים התקשורתיים ומתאימה תוכנית טיפולית אישית הכוללת תרגילים ושיטות עבודה מגוונות. מעבר לכך, הקלינאית משתפת פעולה עם ההורים, מדריכה אותם ומלווה את הילד בתהליך, תוך הדגשת חשיבותם של תרגולים גם מחוץ למפגשים המקצועיים.
היי צריכים עזרה?